Pages

Monday, April 04, 2011

Belum Ader Rezeki lagi...

As salam. Hari ini Isnin. Pagi ini Alhamdulillah semua berjalan lancar tiada jemm atau punch kad lewat.

Jawapan untuk entry sebelum ini 'Pregnant Lagi?' aku dah tahu. Huhuhu...bermula dari hari Khamis aku dah rasa sakit cam period heavy sama sakitnya seperti masa sebelum keguguran dulu (sebelum pregnant kan Abu Daud). TAkut dan risau pun ader sbb dulu dah pernah merasa bad experiences ni... asyik fikir nak period ke gugur ini klu sampai tahap teruk dan keluar something looks like janin warna putih maknanyer keguguran perlu ke hospital untuk keluarkan semuanya. Sakitnyer gugur dulu tak boleh nak cakap...huhuhu! 

Hari ke 37 iaitu pada waktu tengahari Jumaat barulah ia datang. Alhamdulillah cuma ketul darah shj. Sakit berat sangat2 dan takleh buat apa. Mmg bad lah...sampai berketul keluar. Tapi sangat cepat dtg dan pergi...hari ini dah clear balik. 

Petang Jumaat tu juga bersama En. hubby bawa Ain untuk suntikan bagi baby berumur 1.5 thn di UH (PPUM). Nasib baik tak perlu Q, takde lah tahan sakit lamer2 kat situ.

So, hari ini tiada lagi kerisauan lagi...cuba dan usaha lagi, InsyaAllah. Lambat atau cepat tak kisahlah..rezeki Allah.

Doakan semoga aku berjaya...dapatkan anak dan adik yg sihat, comel dan sejahtera segala-galanya untuk si abang dan kakak iaitu Abu Daud dan Ain!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Followers