Pages

Friday, June 24, 2011

Rezeki Allah Kenaikan Pangkat

Assalammualaikum...

Syukur ...Alhamdulillah, secara rasmi telah menerima surat dari pentadbiran tentang kenaikan pangkat (memangku) bermula pada 15hb. Jun 2011 dan ditempatkan di Bhgn. Penyelidikan dan Pembangunan (RnD), Bangunan UOA, Jln. Semantan, Damansara.

Dengan hati yang berat dan sedih terpaksa meninggalkan teman2 sepejabat di Wisma Tun Sambanthan. Tiada lagi teman2 minum dan teman2 sembang bg melepaskan kebuntuan kesibukan kerja dan keresahan di hati. Banyak kenangan, suka duka, manis dan kelakar di sini yg akan disimpan dalam ingatan sampai bila2. Redha dengan ketentuan Allah...setiap pertemuan ada perpisahan. Jasa baik kalian akan sentisa dikenang...Jazzakallah khairan.

Secara rasmi juga telah melapor diri kepada pengarah RnD pada 15hb Jun bersama 3 lagi pegawai yang lain. First immpression ofis ini kelihatan begitu korporat sekali cuma kelemahan nyer sistem parking yg mahal rm3/jam dan penguatkuasa dbkl yg aktif membuat rondaan bagi mengkompaun atas kesalahan parking. Ini yang jadi masalah dan rintangan bekerja di sini yg buat sesetengah pegawai di sini panas tak senang duduk.

Ditempatkan di Unit Metodologi Perancangan di bawah Pn. Shamsaini... seorang pegawai yg banyak pengalaman dan ilmunya...Alhamdulillah. Sekarang nie tengah ambil masa untuk belajar menyesuaikan diri dgn suasana dan cara kerja di tempat baru ini...Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Followers