Pages

Friday, July 08, 2011

Test Untuk Kepastian

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Awal pagi tadi terjaga dari tidur sbb terdengar en. hubby baru balik dari jumpa kawannya di Puchong. Lalu kemas rumah dan dapur sket dan tergerak hati untuk buat urine pregnancy test sebelum solat dan sambung tidur balik. Yelah risau jugak sebab hari dah nak masuk 38 hari since 1 day period bulan Jun lepas. Nak tahu result yg keluar nya apa...jeng3! Cuba anda teka...

Memang terang 2 line jelas kelihatan pada pregnancy test kit tu...syukur Alhamdulillah, rezeki Allah. So, ibu perlu jaga diri, makan dan pantang larang org mengandung. Semuanya lah...yang biasa kita jaga walaupun masa tak mrngandung. Seperti adat dengan suami, ibu bapa, mertua, adik beradik,teman dan semua yg dekat dan jauh dgn kita, hati selalu bersangka baik dengan semua org, perbanyakkan membaca ayat2 Al-Quran serta banyak lagi lah...yang orang-orang tua pesan nak kena peringat balik. Dalam hati happy sangat2..insyallah.Doa-doakan agar ibu dan anak ini selamat dan dipermudahkan oleh Allah.

Semoga kehidupan kami sekeluarga akan bertambah barakah dengan kehadiran seorang lagi anak dan adik buat Abu Daud dan Ainul Jannah. Ameen...:))

2 comments:

  1. tahniah! wwah...dh nak tambah lg ahli keluarga baru =)....Alhamdulillah, rezeki melimpah ruah

    ReplyDelete
  2. Syukran....Alhamdulillah. OMR, a'ahlah ikut perkiraan due date, insyaallah dijangka awal bulan Mac 2012. Dah kena fikir dari sekarang, klu ader rezeki sambung master cmner next year sbb nak ambik cuti 90 hari? Mohon Allah permudahkanlah setiap kesulitan hari ini dan mendatang.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Followers